Дочeк 7528. издвојио се уметничким концептом, односно јединственим визуелним идентитетом који је испратио музичке догађаје.
Уметничке инсталације испред простора у којима су одржавани догађаји, светлосни ефекти који су употпунили музичке интерпретације, као и саме сценографије које су привукле много пажње на овогодишњем Дочеку, идеја су и дело две група студената и њихових ментора и координатора.
Једна од замисли програмске платформе Дочек 7528 . била је ангажовање креативних студената који би допринели организицији оваквог догађаја и показали на који начин пројекат „Нови Сад 2021 – Европска престоница културе“ подиже стандарде при реализацији оваквих и сличних дешавања у региону и Европи.
Две групе студената дошле су са основних студија Сценске архитектуре технике и дизајна са Факултета техничких наука у Новом Саду и основних студија Нових ликовних медија са Академије уметности у Новом Саду.
Уметничке инсталације Кубус 1 и Линије кретања које су се налазиле испред Синагоге где је наступао Божо Врећо са Камератом Академиком, креирали су Уна Младеновић, Срђан Радаковић, Растко Лазаревић, Нађа Вукореп, Ксенија Илић, Данило Крсмановић, Вања Скендеровић, Душица Илић и Невена Илић који долазе са поменутих одсека. За необични сценски дизајн који је побрао све похвале публике био је задужен Изванредни Боб.
Наступ Свемирка у Кино сали Железничке станице испратио је сценски дизајн за који су били задужени чланови ПДП конференције, а уметничку инсталацију Кубус 2 креирала је Уна Младеновић, чланица поменутих група студената.
Елементал који је у Кожари држао публику цело вече на ногама, био је окружен сценским решењима Срђана Радаковића, Растка Лазаревића, Нађе Вукореп, Ксеније Илић, Данила Крсмановића, Вање Скендеровић, Душице Илић и Невене Копање, а прекопута, у Културној станици Свилара, бенд Лолобриђида такође је атмосферу подигао до усијања. Сценски дизајн за наступ Лолобриђиде радиле су Милица Стојшић и Драгана Вилотић. На платоу испред Свиларе налазила се уметничка инсталација Кубус 3, дело Уне Младеновић.
Веома необичан био је простор Канала 9, К9 стејшн, у којем је одржана хип хоп журка у организацији Кејк битс и на којој је наступила група Зицер, а за сценски дизајн у К9 био је задужен Едвард Винтерс, члан група студената. Такође, сценографија за наступ Нолах на Камерној сцени Српског народног позоришта била је велко изненађење за све присутне. Камерном сценом проламали су се звуци електронске музике, а рејв журка у СНП-у била је изазов за Јулијану Павловић, чланицу студентских група, која је била задужена за ово занимљиво сценско решење.
Свакако једна од најупечатљивијих сценографија овогодишњег Дочека налазила се у Радничком дому, на наступу Кинге Глик, а за њу је био задужен Едвард Винтерс.
Дочек у Новом Саду је јединствен догађај овог типа у Европи, јер у један догађај спаја две Нове године, два календара и два писма. Славећи мултукултуралност нашег града, помовишући тиме и неке од најзначајнијих европских вредности, Дочек се ове године издвојио и детаљним уметничким концептом који је учинио да он добије препознатљив визуелни идентитет.